Beli Online Biskut Florentine Dengan Harga Promosi

Dengan Bismillah,
As Salam dan Salam Sejahtera,
Alhamdulillah.Syukur tidak terhingga kerana Allah masih beri kesempatan kepada saya untuk saya berblog semula.Hampir dua bulan tinggalkan blog ini bagai tidak bertuan!Pheww.Sejak Ramadan lalu, Blog kecil ini saya tinggalkan sehingga tidak sedar sudah pun menjangkau ke 11 juta Pageviews.Haih.Manalah saya tidak gembira.

Produk terbaharu di Cik Matahariku Choice-Biskut Florentine


Pageviews Blog sudah 11 juta views

Terima kasih kepada semua readers yang singgah ke blog kecil ini.Kadang-kadang fikir dalam hati juga, bahagian yang manalah dalam blog ini yang dapat beri manfaat kat pembaca blog saya nih.Harap-harapnya saya taklah syok sendiri ya.hihi.Bajet macam Blogger femes jek.kihkih. 

Biskut Florentine Dengan Harga Promosi
Orait, saya ada barang baik nak share dengan readers blog saya ni.Kalau anda ikut perkembangan blog ini, sejak bulan April 2016, saya dan Encik Suami telah mula berjinak-jinak dengan dunia pemasaran produk fizikal secara online.

Dapatkan produk kudapan enak di
Page Cikmatahariku Choice

Sebelum ini saya mula menjual kuih kapit berperisa coklat dan peanut butter.Sambutannya memang sangat memberangsangkan!Masya Allah.Sampai pengilang saya sendiri tak dapat penuhi permintaan di area Lembah Klang, Negeri Sembilan dan sekitar Kuala Terengganu.Sehingga hari ini, kuih kapit tetap menjadi produk nombor satu saya dalam bisnes yang baru sahaja hendak bertatih.Alhamdulillah.

Produk terbaharu dari kami di #cikmataharikuchoice ialah #biskutflorentine.Sangat rangup dan sedap dan kebanyakan pelanggan kami "terpaksa" repeat order dalam tempoh 24 jam!Asalnya kami makan biskut Florentine ini ketika berkunjung ke rumah kakak semasa majlis buka puasa family

Tempahan Biskut Florentine Dengan Harga Promosi
SEGERA WHATAPPS 
012 7878386
( HANYA WHATAPPS 100 YANG TERAWAL SAHAJA )

Kerangupan biskut Florentine yang sukar dilupakan!

Kepingan Florentine yang sangat rangup dan lemak manis 

Jatuh Hati Dengan Biskut Florentine@Crunchy Caramel Almond

Saya dan Encik Suami serta anak-anak terus jatuh hati dengan keenakan biskut Florentine ini.Apa yang saya suka dengan Biskut Florentine ini ialah tepung Florentinenya yang nipis membalut pelbagai jenis kekacang yang juga dari pilihan yang berkualiti.Memang tak jumpa yang sama macam biksut yang kami makan ini.

Kalau tidak, tak akan sampai saya order terus 50 balang dari tuan yang membuatnya.Saya tahu, kakak yang buat #biskutflorentine ni buat dengan sepenuh hati seperti untuk dimakan sendiri.Ini kira biskut Florentine homemade yang paling sedap, rangup, manisnya juga sedang elok!

Jika anda juga suka kudapan sedap seperti ini, boleh wassap saya atau pergi ke Fanpage kami di #cikmataharikuchoice dan pm kami di sana.Insha Allah, kami akan balas setiap pertanyaan anda dengan pantas.


Klik gambar dan Jemput LIKE Fan Page Kami di sini

Tempahan Biskut Florentine Dengan Harga Promosi
Ya, kami hanya tawarkan harga promosi biskut florentine ini jika anda beli online atau wassap kami segera di nombor berikut.

Tempahan Biskut Florentine Dengan Harga Promosi
SEGERA WHATAPPS 
012 7878386
( HANYA WHATAPPS 100 YANG TERAWAL SAHAJA )

Post a Comment

0 Comments