Kerepek Pisang Tanduk Sedap Dan Terlaris Di Pasaran

Dengan Bismillah,
As Salam dan Salam Sejahtera Readers Semua,
Kerepek Pisang Sedap Dan Terlaris Di Pasaran-Ada beberapa kawan yang bertanya kepada saya, dari mana saya dapatkan kerepek pisang tanduk bulat-bulat yang sedap ni.Ada jugak yang komen katanya kerepek pisang tanduk ni rasanya macam ada campuran bawang putih lagi.

Inilah kerepek pisang yang kini sedang laris di pasaran

Meh sini, saya nak bagitahu jawapan kepada kemusykilan agama tu.haha.statement tak agak-agak kan.Sebenarnya macam ni, pakcik sebelah suami yang recomended kat kami pisang tanduk special ni.Tambahan lagi, kami sekeluarga tengah dok cari-cari kudapan untuk anak-anak time kat rumah.

Kesedapan dan kerangupan kerepek pisang tanduk ni memang tak boleh dipertikaikan lagi.Kalau makan sambil tengok bola tu, tahu-tahu ekau tengok tinggal yang serdak tu je.Nampak sangat macam orang kebulur dok.muehehe.

Cara Mudah Tempah Kerepek Pisang Tanduk
Orait, demi memenuhi permintaan kengkawan yang suka akan kerepek pisang tanduk ni, maka kali ini saya kongsikan cara mudah dan cepat bagaimana anda juga boleh menikmati kerepek pisang yang sangat sedap sebab digoreng dengan bawang putih beb!

Macam mak-mak kita kat kampung kan, orang kampung zaman mak pak kita atau datuk nenek kita dulu kalau goreng pisang tanduk ni, nak bagi lebih crunchy dan sedap supaya makan tak henggat, depa masukkan bawang putih sekali dalam minyak masak panas tu.Haa, itulah rahsianya:)

Saya kini telah mengambil inisiatif mengambil tempahan dan menjual kerepek pisang tanduk ni.Ha, kan senang nak kira-kira.Anda boleh terus buat tempahan dengan saya ya.Jangan risau, harga saya jual kira harga kasih sayang gitu.Kot ada yang tengah mengidam kerepek pisang ni, roger-rogerlah saya ya!

Order atau Tempahan Kerepek Pisang Tanduk 
Rangup dan Sedap
Boleh call/ pm/wassap 
012 2765595- Abang Hadi
012 7878386 -Kak Syam

Kami juga buat delivery (COD) ke area Selayang, Gombak, Batu Caves dan kawasan sekitarnya.

Saya ni bab makan memang cerewet sikit.Kalau makan kerepek pisang, saya memang
cari kerepek pisang tanduk yang bulat-bulat macam ni.Kira macam mengundang nostalgia zaman kecik-kecik saya kalau jumpa kerepek pisang macam ni.Teruja kann..

Kerepek pisang tanduk ni jugak rasanya ada campuran bawang putih.
Bawang putih nilah yang merangupkan kerepek pisang ni.

Dah banyak jugak saya cuba Google kot ada yang jual kerepek pisang sesedap dan secantik ini (phew.nak makan je punn).Ada jugak yang jual kerepek pisang tapi saya tetap suka kerepek pisang yang ini sebab kerangupan dan rasanya.Yeahh.Yang lebih penting kerepek pisang ni fresh dan takdak bau tengik dan sebagainya ya.

Orait, Kalau ada kalangan kawan, jiran sebelah atau saudara mara anda yang bertanyakan tentang kerepek pisang tanduk ni, pas-paslah no akaun  nombor telefon saya.hehe.

Harga paket yang ini ialah RM16/ 500g ( Setengah kilo)

Terima kasih dan boleh kongsikan di Facebook anda jika info tentang kerepek pisang sedap dan laris di pasaran ini dapat buat kawan-kawan anda lebih gembira dan menyayangi anda.uikss.dunia semua ni.haha.

Order atau Tempahan Kerepek Pisang Tanduk 
Rangup dan Sedap
Boleh call/ pm/wassap 
012 2765595- Abang Hadi
012 7878386 -Kak Syam

Kami juga buat delivery (COD) ke area Selayang, Gombak, Batu Caves dan kawasan sekitarnya.

Post a Comment

0 Comments