Terima Komisen 3 Angka Dalam Tempoh 7 Hari

Dengan Bismillah,
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Haih.Lama tak share story dapat komisen dalam blog ni kan.Sebenarnya jangan risau ( err..siapa pulak yang risau bagai ni.hahha.)walaupun saya tak share cerita dapat komisen yang masyuk sepanjang bulan Oktober ni, bukanlah sebab saya dah tak dapat jana duit dari blog ini, malahan komisen yang saya terima semakin banyak ( berkat doa pembaca blog semua, insyAllah).Cumanya bagi seorang cikgu biasa macam saya ni, kalau dah dekat masuk hujung tahun persekolahan ni, kerja-kerja hakiki semakin banyak.

Ini pun sengahaja layan blog kejap sebab hajat hati nak buka Hrmis online tu, nak isi dan buat apa yang patut dekat Laporan Nilai Prestasi Tahunan (LNPT) dan juga Sasaran Kerja Tahunan (SKT).Tapi apakan daya, tunggu sistem loading punyalah lambat, jadik kita buat mana yang best dululah kan.muehee.Karang malam-malam baru try buka balik En.Hrmis tu.huhu.

Terima Komisen 3 Angka Dalam Tempoh 7 Hari
Tak sabar nak kongsi berita gumbira ni beb.Saya suka cerita bab dapat komisen bukanlah kerana amaun duit yang masuk ke dalam akaun saya tu, tapi lebih kepada "perasaan" yang saya alami tatkala dapat notifkasi dari mana-mana Affiliate yang saya sertai.Misalnya macam pagi tadi.

Saya ada attend satu Majlis Penyampaian Hadiah untuk murid-murid saya yang menyertai pertandingan membaca terbanyak peringkat negeri.Sambil duduk-duduk dan dengar amanat Pengarah Pendidikan Wilayah Persekutuan KL, saya dapat dua notifikasi melalui email yang beritahu lebih kurang macam ni bunyinya :

"Congratulation! you have generate new sale from dot.dot.." 
Siapa yang tak happy kalau hari-hari macam ni beb.Orang kaya pun tak rasa macam nih..pheww.bajet best sangatlah tu..hoho

Kerja Part time buat duit dari blog ni bukanlah paksaan sesiapa. Saya bermula dengan sekadar ingin cuba bidang baru yang saya punya sedikit kelebihan dan bakat di situ.Rupanya saya juga boleh buat duit walau hanya sebagai penulis blog!Menarik bukan?

Saya sangat terpengaruh dengan seorang penulis yang sangat bahaya dengan kata-katanya iaitu Saudara Aqif Azizan.Saya banyak meniru gaya penulisannya sehingga kini tiada masalah untuk jana komisen tiga angka dalam tempoh 7 hari.Kalau ikut Si Aqif Azizan ni, dalam tempoh tujuh minit sahaja, kita dah boleh buat sale kalau kena gaya dan ayat yang kita guna dalam penulisan kita.

Jangan susah hati, kalau anda rasa anda tidak berbakat dalam bidang penulisan ni, yang penting anda tahu macam mana nak cari maklumat atau tahu cari ruang dan peluang timba ilmu "Jadi Kaya Dengan Menulis".Mudah sahaja caranya.

Sebagai permulaan, download secara percuma buku panduan Rahsia Penulis Jutawan di bawah, kemudian tolong hadam dan fahamkan apa yang terkandung dalam buku tu.


Dalam mana-mana kejayaan yang dicapai oleh semua orang yang berjaya ialah tindakan mereka.Kalau kita tahu pun, tapi kita tidak bertindak, itu bukanlah kejayaan namanya malah kerugian kerana tidak memanfaatkan peluang.

Opss..mesti anda juga tertanya-tanya sejauh mana anda boleh percaya dengan tulisan saya ini bukan? Saya pun bukanlah nak tunjuk sangat komisen yang biasa-biasa je ni.Sebab ramai lagi Blogger lain yang dah buat Affiliate ni, tapi senyap-senyap je.Mereka sah-sah dapat komisen lebih banyak dari saya tau..

Takpelah, saya kongsikan antara komisen yang saya terima sepanjang bulan Oktober ini.Ingat, jangan ragu dan jangan lepaskan peluang jika anda benar-benar berbakat sebagai penulis.Mesti cuba dan bertindak sekarang.

Komisen tiga angka yang saya terima dalam tempoh tujuh hari-INI hanya daripada satu Affiliate sahaja, pada masa sama saya juga terima komisen dari Affiliate yang lain.
Saya pun tak tahu rezeki saya banyak mana kat bidang penulisan ini sehinggalah saya mencubanya dan Allah buka seluasnya pintu rezeki saya dalam bidang ini.Siapa tahu kan, saya Cikgu Biasa pun boleh buat side income dengan tulis blog sahaja:)

Jadilah orang pertama yang bertindak.Siapa sangka, dengan panduan yang anda perolehi daripada buku panduan Saudara Aqif Azizan, komisen yang akan anda terima lebih banyak dari saya.

Jangan lupa download e-book ini : Rahsia Penulis Jutawan- Untuk jana duit lebih dengan menulis:)


Terima kasih sudi baca dan boleh kongsikan jika dapat beri manfaat kepada orang lain pula:)

Post a Comment

0 Comments