Contoh SKT Guru Besar Yang Lengkap

Dengan Bismillah,
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Haih.Asalnya saya cuma kongsikan contoh Sasaran kerja Tahunan (SKT) bagi rakan guru yang memerlukan.Tapi baru-baru ini ada rakan pembaca blog yang minta saya kongsikan pula contoh SKT bagi Guru Besar.

Nak sampai level Guru Besar, tak pernahlah nak mimpinya saya ni, harapkan je badan yang besar..hoho.Tapi takpe, demi meraikan rakan Guru Besar ( sebab teringatkan ex Guru Besar dan Guru Besar baru saya yang kedua-duanya melayan dan menerima saya sebagai staff dan guru dengan sangat baik di sekolah ) maka saya cuba cari di google dan berjumpa dengan maklumat berkaitan.

Saya harap SKT Guru Besar yang saya kongsikan ini dapat memberi manfaat kepada anda semua.Saya mohon maaf kalau ia tidak menepati seperti SKT sebenar yang anda inginkan.Lagipun tak pernah tengok setakat ini contoh SKT sebenar Guru Besar ..erkk.hehehe.

Contoh SKT Guru Besar Yang Lengkap
Boleh juga klik pautan yang saya dah kongsikan dalam Google Drive : Contoh SKT Guru Besar.Manalah tahu dapat mudahkan lagi kerja tuan puan para Guru Besar sekalian..:)








Boleh juga rujuk pautan ini : Contoh SKT Guru Yang Lengkap Tahun 2014 kepada kalangan guru tuan puan yang perlukan maklumat ini.

Oklah.Rasanya para Guru Besar sahaja yang cari Contoh SKT Guru Besar ni kan.Tak mahulah cakap banyak.Segan beb..






Post a Comment

1 Comments

  1. As salam mohon kebenaran menggunakan contoh SKT ini. Semoga Allah membalas semua kebaikan anda. Jazakallahu Khairan.

    ReplyDelete

Thanks Read This Entry:) Drop your comment, So I know That You Are Visit My Blog.Thanks In Advance My Sweet Readers!