Tips Jana Komisen Setiap Bulan Dari Job Di Rumah

Dengan Bismillah
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Saya pernah kata sebelum ini.Saya ni cuma Blogger Part time.Kebanyakan masa saya pula sama ada menguruskan kerja-kerja Cikgu yang tak pernah habis atau kerja Mak Cikgu juga yang tak pernah habis.hoho.

Tapi itu bukanlah penghalang untuk saya buat part time job dari rumah.Dan itu juga bukanlah alasan untuk saya tidak berusaha memajukan diri.Saya ada beberapa tips yang boleh dikongsikan kepada anda semua yang berminat untuk buat part time kerja dari rumah.Tips-tips ni pun bukanlah yang terbaik, tetapi terbukti dalam membantu saya meraih pendapatan atau komisen yang berterusan daripada kerja part time yang saya buat.Al Hamdulillah:)

Jika anda mengikuti banyak artikel yang saya tulis sebelum ini, misalnya seperti :
Hampir semua artikel yang saya kongsikan itu, menerangkan kepada anda bagaimana saya menjana komisen yang banyak dan berterusan.Malah ada juga artikel yang saya kongsikan amaun yang saya sudah berjaya kumpul dalam tempoh saya menjalankan part time job di rumah.

Meski setiap kali saya hanya mendapat sebanyak 50 peratus amaun komisen, tetapi jumlah ini dapat saya perolehi secara tetap dan bulanan.Menarik bukan?

Malah saya tidak "kisah sangat" ( walaupun tetap mengharap..hoho) andai kata gaji saya lambat keluar dalam satu-satu bulan.Sebab saya tahu rezeki saya dalam menjana duit dengan program Job di rumah ini sentiasa ada.Insya Allah.

Jadi, apa yang saya buat untuk dapat semua perkara-perkara menarik ni.Ok, teruskan bacaan anda:)
Pelik bukan, kalau saya katakan saya tak buat apa-apa pun!

Kebanyakan masa, setiap kali saya mendapat komisen terbaharu  ( melalui notifikasi email )dari part time job ni ialah ketika saya sedang menonton televisyen, bangun dari tidur, ketika sedang memasak di dapur atau ketika saya sedang bercuti di kampung!

Artikel Tentang Komisen Yang Saya Dapat
Sebab itu saya katakan, saya tidak buat apa-apa TAPI saya hanya buat review atau menulis artikel tentang kerja part time ini sekali sekala.Paling mudah, setiap kali saya dapat komisen terbaharu, saya akan kongsi sedikit dalam entri terbaharu saya.Saya beritahu dari mana sumber komisen yang saya perolehi.Itu sahaja.

Selebihnya Google akan tolong saya.heheh.Maksud saya, saya juga pastikan artikel yang saya kongsikan itu mestilah boleh dibaca oleh ramai orang, dan bab ni mesti ramai lagi yang pakar bukan?

Saalah satu tipsnya ialah tulis dan buat banyak-banyak artikel yang berkaitan.Jadi, robot dalam Google tu, entah ke apa namanya akan dapat detect blog kita ni paling banyak maklumat tentang Kerja Di Rumah.Part time je pun..:)

Jika anda ingin maklumat lebih banyak, boleh daftar terus dekat sini : Daftar Kerja Part Time Di Rumah, kemudian anda tanyalah apa sahaja yang anda ingin tahu tentang komisen yang saya dapat ini. 

Cukup kot setakat ini dahulu.Kena buat dahulu apa yang saya sarankan, barulah boleh dapat hasilnya.Yang penting bertindak.Kalau anda tunggu lebih lama, maka makin lambatlah anda nak jana komisen yang berterusan macam saya..:)

Terima Kasih.Sampai jumpa lagi dengan gud news komisen terbaharu dari saya:)

Post a Comment

0 Comments