Cerita CPUV Ramadanku

Dengan Bismillah dan Salam Sejahtera,
Haa, jangan musykil pulak dengan CPUV Ramadan yang saya dapat ni ya.hehe.Kalau pi check dekat mana-mana blog lain memang takdak CPUV jenis ni.Yang ini special untuk blog saya je.citt.Sebenarnya saya tak boleh tido malam ni dan sibuklah membelek entri-entri lama.Siang tadi balik sekolah, memang mengantuk sangat.kononnya nak tido sat je, siap kunci alarm bagai, sudahnya dapat tido dekat dua jam.rezeki..rezeki.hahah.

Sebenarnya nak kongsi tips yang pernah saya kongsikan setahun dulu.Seingat saya, setahun yang lalu, bersempena dengan bulan Ramadan jugak.Masa tu, post entri tentang Tips Nak Dapat Banyak CPUV & Buffered Earnings.Kongsi tips kemain.Yelah masa tu, zaman kegemilangan dapat CPUV.Sekali dapat 7 CPUV sekaligus on going!


Dengan bilangan CPUV banyak masa ni, berjaya jugak saya capai earning 3 angka.Macam tak percaya boleh dapat kumpul duit banyak tu kan.AlHamdulillah.Syukur dan gembira sangat.Betullah kan, kalau rajin berusaha mesti ada hasilnya:)

Blogger Pilihan Julai Nuffnang


Apa-apa hal pun, sempat jugak saya singgah beberapa blog untuk isi masa dengan blogwalking.Yelah kan, nak isi masa sebelum tido.Sekali jumpa blog Featured Blogger Of The Month Of July:Jejari Runcing.Best jugak baca story mory pasal life dia. Moralnya, orang Success ni bukan sahaja berjaya dalam hidupnya, tetapi lebih penting dari itu dia juga dapat membantu orang lain berjaya dalam hidup mereka.Gud Job Cik Jejari Runcing!

Tuan tanah Blog Jejari Runcing 

Post a Comment

0 Comments