Merah Atau Biru : Unggu Dan Kelabu

Dengan Bismillah,
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Bukan senang nak pilih barangan atau pakaian yang ikut warna kesukaan kita.Adakala warna yang kita suka tu, tak sesuai dengan saiz tubuh dan ketinggian kita.Ada jugak bila warna yang kita pilih, saiz pulak jadi masalah.Walaweh..:)

Haa..anda bagaimana? selalu ada problem nak pilih baju ikut warna yang anda suka tak?Saya selalu lupa time beli baju baru yang bahawasanya saya dah ada baju kaler tu.Tapi nak jugak warna yang sama walaupun fesyen baju berbeza.Sebabnya satu je.Agaknya saya ni ekstrim sangat dengan warna kesukaan saya.haha.Nak tahu apa warna kesukaan saya? jap lagi saya bagitahu.muehehhe.

Pilih Baju Kurung Ikut Warna Kesukaan
Baru-baru ini saya saja pi window shopping kat butik online shop sweetmuslimah.Orang keje government macam saya ni, kalau awal bulan biasanya dah gaji.Saya pula taklah desprate sangat nak cari baju baru sebab cuti sekolah dan takde event apa pun nak attend.

Jadinya niat asal tu just cuci mata jelah kononnya.Tapi tak boleh tahan sebab koleksi baju kurung yang depa dok tayang sangatlah cantik walaupun simple je fesyennya.

Meh, saya kongsi sikit gambar baju kurung moden yang saya dah terlajak suka ni.heheh.

SM09 00007SM09 00018
Inilah yang saya tengok tadi.Kurung moden merah dan biru.Sebenarnya saya suka part pergelangan tangan yang ringkas dan tak payah pikir takut terselak atau tersinsing ke apa.Sebab saya ni ada habit suka sinsing lengan baju kurung.huhu.

Kalau berminat dengan koleksi kurung moden Najwa ni, boleh terus klik gambar untuk dapatkan lebih banyak pilihan warna dan saiz.

SM09 00032SM09 00004
warna kurung moden NAJWA ni pula, bukan setakat satu warna senada, kalau merah tu, ada merah saga, merah maroon dan merah cili api..hehhe.Ikut suka saya je bagi contoh warna merah.Warna biru pun sama.Ada biru langit, biru royal blue dan blue black..entahlah!

Kalau berminat dengan koleksi kurung moden Najwa ni, boleh terus klik gambar untuk dapatkan lebih banyak pilihan warna dan saiz.

SM09 00015SM09 00013
Lagi satu part yang saya terlajak suka dengan kurung Najwa ni sebab sebelah bawah tepi baju tu terbelah sikit.Entah apa panggilnya.Jadi, kalau orang saiz badan yang tak berapa nak kecik macam saya ni, taklah nampak sendat atau sempit kat bahagaian yang berhampiran kan.hoho.

Kalau berminat dengan koleksi kurung moden Najwa ni, boleh terus klik gambar untuk dapatkan lebih banyak pilihan warna dan saiz.

SM09 00020SM09 00035
Ni pulak warna yang sedikit dark tapi tetap mempersona mata saya melihatnya.ahaks.kemain ayat.Cuba tengok pulak bahagian atas dekat dada baju kurung ni.Ada butang kan.Maknanya kalau anda kalangan ibu yang tengah baby feed, sesuai jugak dengan kurung yang nursing friendly ni kan.

Warna Sebenar Kurung Kesukaan Saya
Nampak macam saya nak beli kurung dengan warna-warna yang kat atas tu kan, tapi silap kalau korang pikir macam tu.Saya kan dah kata, yang saya ada warna kesukaan saya sendiri walaupun kebanyakan baju kurung saya warna lebih kurang macam tu.heheh.

Sampaikan kawan kat sekolah yang perasan dengan warna-warna baju yang saya pakai, depa boleh tahu warna tulah warna feveret saya.Nampak sangat fanatiknya kann.

Meh, saya tunjuk warna kurung moden yang merupakan warna feveret saya.Malah bukan saya je, Encik Suami pun suka.Dengan cat picture wall kat rumah pun dibelasahnya warna tu.hoho.

Kalau berminat dengan koleksi kurung moden Najwa ni, boleh terus klik gambar untuk dapatkan lebih banyak pilihan warna dan saiz.

SM09 00014
ehem.amacam? lawa tak?lallalalala.Kalau dah suka, tak kiralah ni baju dengan warna yang sama ke apa, no hal.Sendiri pakai.Sendiri perahsan lawa.uhuk.uhuk.

Orait, sampai jumpa lagi.Terima kasih sudi baca entri pakai baju kurung lawa dengan warna kesukaan.hehhe.



Post a Comment

0 Comments