Komisen Dari Part Time Jobdirumah (JDR) Sudah Capai 4 Angka

Dengan Bismillah
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Saya tahu, dalam senyap mungkin ramai pembaca blog ini yang perasan, akhir-akhir ini saya banyak kongsi pendapatan pasif dalam bentuk komisen yang saya dapat daripada penglibatan saya sebagai Affiliate Marketer.Seingat saya, saya mula menceburi bidang Affiliate ini sekitar tahun 2013, itupun just nak mencuba dan ikut-ikut Blogger lain yang banyak kongsi tentang Affiliate dalam Blog mereka.

Kini, saya mulai sedar dan rasa bersyukur bahawa pilihan saya pada peringkat awal untuk mencuba itu banyak kebaikannya dan memberi hasil lumayan kepada saya.Ya, pun semua itu dengan izin dan kehendak Tuhan..:).

Komisen Dari Part Time Job Di Rumah (JDR) Sudah Capai 4 Angka
Kali ini saya nak kongsikan pula komisen pertama saya dalam bidang Affiliate yang kini sudah mencecah 4 angka.Pheww..saya sendiri pun tak jangka boleh capai ke amaun tersebut.Saya percaya, jika kita berusaha dan berani mencuba, insyaAllah akan ada jalan dan kejayaan kita di situ-

Tentu ramai yang nak tahu, bagaimana saya memulakannya dan bagaimana saya mencapainya.Mudah sahaja sebenarnya.Secara asasnya, semua Blogger mempunyai peluang dan kesempatan luas dengan memilih buat Affiliate di Jobdirumah sebagai Part Time anda.Saya memilih untuk menjadi Affiliate tetapi jika anda memang perlukan kerja part time untuk tampung perbelanjaan atau urusan harian anda, maka saya sarankan buatlah part time dengan JDR ni. 

Sila Daftar dengan Jobdirumah.com untuk mendapatkan Senarai Kerja Part Time yang sesuai untuk anda

Ramai orang mempunyai sebab sendiri untuk buat kerja part time.Terutamanya kepada student yang tidak mahu membebankan ibu bapa, atau pesara kerajaan atau suri rumah atau anda baru sahaja kehilangan pekerjaan.Pasti anda mahu dapatkan pekerjaan secepat mungkin, walaupun pada masa sama anda hadapi beberapa masalah.

Jadi, dengan membuat mana-mana kerja yang ditawarkan oleh JDR ni, beri peluang kepada anda menyelesikan masalah pekerjaan anda secara pantas.Paling melegakan ialah apabila anda boleh buat dan siapkan pekerjaan ini hanya dari rumah.Maknanya setel satu bab nak bayar duit tol atau minyak kereta atau nak hantar anak ke pengasuh.

Senarai Kerja Part Time Di Rumah Yang Ditawarkan
Sejak beberapa tahun kebelakangan ini, semakin banyak syarikat baru dan individu perseorangan menjalankan perniagaan atas talian. Permintaan terhadap pekerja jarak jauh (remote workers) meningkat dengan begitu mendadak dalam pelbagai bidang.

Di bawah ini adalah antara tugasan yang memerlukan banyak pekerja di rumah.


Bayaran Upah Dibayar Dalam USD
Upah bagi setiap kerja tak sama, ada yang murah dan ada yang mahal. Ia bergantung pada bajet majikan itu sendiri dan jenis kerja yang di tawarkan. Nilai upah yang biasa di tawarkan adalah antara beberapa puluh ke beberapa ratus bagi setiap projek. Bagi projek yang lebih sukar atau memerlukan masa lebih panjang untuk di siapkan, ada yang mencecah ribuan dolar untuk satu – satu projek.

Oleh sebab majikan dari seluruh dunia, upah di bayar dalam nilai US Dolar. Ia bagus kerana dengan kadar tukaran matawang sekarang, pekerja dari negara seperti Malaysia dapat menjana pendapatan berlipat kali ganda walaupun jumlah upah dan projek yang di laksanakan sebulan tidak banyak.

Peluang Buat Part Time Yang Sangat Mudah Di Rumah
Paling tidak, dengan buat kerja part time dengan JDR ini, anda masih juga sempat cari-cari peluang kerja lain.Malah kalau anda boleh urus masa dengan baik, bahagikan masa anda buat part time dengan buat kerja sampingan lain hanya dari rumah seperti ambil tempahan buat cupcake, buat roti atau kek dan sebagainya.Ikut kepakaran dan kebolehan anda.

Manakala kerja part time macam JDR sediakan ni, bolehlah dibuat pada waktu malam.Pun pekerjaan ini bukannya sepanjang masa, kalau kita dah siap tugasan yang diberi, bayaran akan diberi dan tidak tunggu hujung bulan.Menarik bukan?

Boleh daftar dengan JDR dengan klik iklan di bawah :


Kali ini saya kongsikan pendapatan pasif yang saya terima dari Jobdirumah yang kini sudah mencecah empat angka:)

Pendapatan 4 angka Sebagai Affiliate Dengan  Jobdirumah
Jika anda mahu dapatkan tips bagaimana saya capai kejayaan ini, maka haruslah anda terjah entri saya yang ini :Tips Jana Komisen Berterusan dari Jobdirumah.com
Alhamdulillah.Terima kasih semua yang sudi baca dan boleh kongsikan jika dapat beri manfaat kepada orang lain:)

Post a Comment

1 Comments

  1. I am now not ceгtain thhe pⅼace Ò¯Ö…u are getting your info, but great topic.

    I needs to spend a while learning more or
    figurіng out more. Tһanks foor fantastic information I was searching for this informаtion for my mission.

    ReplyDelete

Thanks Read This Entry:) Drop your comment, So I know That You Are Visit My Blog.Thanks In Advance My Sweet Readers!